10:26 | چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خودروی سواری

مقیمی: هر سال یک محصول جدید وارد بازار می کنیم
نماد برتر- مقیمی: هر سال یک محصول جدید وارد بازار می کنیم
بازار خودروهای برقی در چین هنوز جان نگرفته است
نماد برتر- میزان خودروهای برقی در بازار چین در ماه گذشته میلادی ۸۲ هزار دستگاه بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳.۵ درصد کاهش داشته است.
در بازار فروش خودروی چین چه گذشت؟
پایگاه خبری راد: آمارها حاکیست که روند کاهشی فروش خودرو در بازار چین در سه ماهه دوم سال جاری میلادی همچنان ادامه داشته که در ماه مه ۲۰۱۹ به کمترین میزان خود رسیده است.
آلایندگی خودروهای دیزلی بیشتر از خودروهای بنزین‌سوز فعلی نخواهد بود
پایگاه خبری راد: به گفته یک کارشناس صنعت خودرو، در ایران حتی استفاده از بنزین یورو ۴ نیز به پاکیزگی هوا کمک نکرده است بنابراین اگر شرکت خودروسازی قابلیت تولید خودروی سواری با سوخت دیزل آن هم در شرایط تحریم را دارد، بایستی مورد حمایت قرار گیرد.
تولید خودروهای سواری ۳۸ درصد کاهش یافت
پایگاه خبری راد: تولید انواع خودروی سواری در اسفند ماه ۹۷ نسبت به مدت مشابه در سال ۹۶، کاهش ۳۸ درصدی داشته است.
از واردات کره حیوانی تا تجهیزات نیروگاه در بندر بوشهر
پایگاه خبری راد: ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر از صادرات بیش از ۲۹ میلیون تن کالا از گمرکات استان خبر داد و گفت: طی سال گذشته حجم صادرات از گمرکات استان بوشهر ۲۴ درصد افزایش یافته است.
آمار فروش خودرو در سالی که گذشت
پایگاه خبری راد: فروش جهانی خودرو در سال گذشته میلادی تنها با ۰.۵ درصد افزایش نسبت به سال قبل از آن به ۸۶ میلیون دستگاه رسید.
واردات ۱۵۰۰۰ دستگاه خودرو در سال ۹۷
پایگاه خبری راد: آمار گمرک ایران حاکی است که در سال گذشته، حدود ۱۵ هزار دستگاه خودروی سواری به ایران وارد شده است.
جزئیات انفجار لوله گاز در اهواز
پایگاه خبری راد: در پی انفجار در خط لوله گاز در آزادراه اهواز به ماهشهر، اعلام شد چهار نفر جان خود را از دست داده‌اند و تعدادی نیز مجروح شدند. نشت گاز از خط لوله موجب وقوع این حادثه شده و علت اصلی در حال بررسی است.
ماجرای ورود بنز لاکچری از مرز بازرگان چیست؟
پایگاه خبری راد: اخیرا تصاویری مبنی بر ورود یک دستگاه خودروی سواری بنز با مدل ۲۰۱۹ CLS به داخل کشور از طریق گمرک بازرگان منتشر شده که سوالات و حواشی پیرامون آن طی روزهای اخیر در صفحات مجازی دست به دست شده است.
افزایش ۱۹۲ برابری صادرات کالاهای صنعتی و معدنی ایران
پایگاه خبری راد: گزارش منتشره ازسوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، از افزایش تولید و صادرات کالاهای صنعتی طی ۴۰ سال گذشته حاکی است. در این میان، به گفته عضو هیات مدیره کنفدراسیون صنعت ایران، خودرو و کشتی‌سازی از سایر صنایع عقب مانده‌اند.
مجوز افزایش قیمت‌ خودرو توسط ستاد تنظیم بازار صادر و اجرایی می‌شود
پایگاه خبری راد: به گفته دبیر انجمن خودروسازان ایران، مجوز افزایش قیمت‌های خودرو توسط ستاد تنظیم بازار صادر و اجرایی می‌شود و این‌که چرا به یک‌باره این افزایش قیمت صورت نمی‌گیرد هم، پاسخی است که باید از خودشان دریافت کرد.
16 خودروی ایرانی با چهار ستاره کیفی!
پایگاه خبری راد: بر اساس گزارش ارزشیابی خودرو، پرستاره های رده های کیفی در آذرماه سال جاری مشخص شد و 16 خودروی سواری 4 ستاره کیفی را دریافت کرد.
 موتورهای کاربراتوری در آلودگی هوا چقدر سهیم اند؟
پایگاه خبری راد: یک کارشناس حوزه آلودگی هوا با اشاره به اندازه‌گیری تعداد ذرات معلق ناشی از موتورسیکلت‌های کاربراتوری در یک پژوهش گفت: هر ۱۰ موتورسیکلت کاربراتوری در هر کیلومتر به اندازه یک اتوبوس دیزلی قدیمی، ذرات معلق تولید می‌کند این در حالیست که می‌توان با تبدیل موتور کاربراتوری به انژکتوری، تعداد ذرات معلق را تا ۹۰ درصد کاهش می‌دهد.
کاهش 72 درصدی تولید سواری در آذرماه
پایگاه خبری راد: طبق جدیدترین آمار اعلام شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، تولید انواع خودروی سواری در آذرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۲ درصد کاهش یافته است.